Menu

Kongresové centrum Praha uzavírá 17letou kapitolu

14. 11. 2017

Modré logo, s kterým bylo Kongresové centrum Praha od roku 2002 spojeno, nahrazuje od listopadu 2017 logo nové. Zrekonstruované centrum představuje novou korporátní identitu, která symbolizuje jeho transformaci v otevřené, přátelské a inspirativní místo.
Ve výběrovém řízení na vytvoření nové korporátní identity zvítězila firma Fast & Simple s.r.o. se svým kreativním návrhem, který Kongresovému centru Praha přinese nový, nezaměnitelný, jednoznačný a vizuálně výrazný styl. Samotné logo koresponduje se změnami, které se v KCP dějí, s jeho modernizací, digitalizací a inovativním přístupem.
„Nosnou myšlenkou při navrhování loga byla lokalita KCP, tedy umístění nejen v centru Prahy, ale především v samotném srdci Evropy, kdy jej i zahraniční návštěvníci mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ vysvětluje základní koncepci návrhu Nikola Jaroschová, kreativní ředitelka autorské agentury.
Připravila Mgr. Martina Paulová.

www.praguecc.cz



Nepřehlédněte


Mice

Německo dobývá první příčku v průzkumu nejlepší národní značky

Německo znovu dobývá první příčku v průzkumu nejlepší národní značky, zatímco USA se propadají na šesté místo.

11. 01. 2018

číst dál


Mice Gastro Z domova

Pálavské vinobraní 2018

Tradiční festival vín, gastronomie a kultury s prestižní vinařskou soutěží a exkluzivním uměleckým programem se pořádá každoročně o druhém zářijovém víkendu.

03. 04. 2018

číst dál


Restaurace Novoměstský pivovar