Menu

Česká Kanada představila svou nabídku

25. 01. 2018

Česká Kanada představila na Regiontouru svou nabídku v rámci expozice Jihočeského kraje. Na 90 m2 se prezentovala společně s dalšími turistickými oblastmi a krajskými organizacemi. Jihočeská expozice nabídla i atraktivní doprovodný program v podobě hudebních a tanečních vystoupení. Motto pro letošní rok znělo „Jižní Čechy pohodové“, region návštěvníky lákal na pohodovou dovolenou. Jihočeši zároveň poprvé předvedli letošní prezentaci založenou na vtipu, nadsázce a slovních hříčkách.
Produktová manažerka Petra Vacková vysvětluje, s jakou nabídkou jela do Brna Česká Kanada: „V rámci našeho prezentačního pultíku kolegyně z turistických informačních center návštěvníkům veletrhu nabízely tištěné materiály, především image brožuru Česká Kanada s podtitulem „objevuj, zažij, miluj“, která uceleně představuje hlavní atraktivity oblasti. Další tiskovinou byla mapa výletních cílů, kde zájemci najdou 80 tipů pro své cesty Českou Kanadou. Nechyběly ani kapesní kalendáře pro sběratele či kalendáře akcí z měst Dačice, Jindřichův Hradec, Nová Bystřice a Slavonice pro celý rok 2018. Zkušené kolegyně dokázaly příchozím poradit také s výběrem ubytování, vhodné cyklistické trasy a odpovídaly i na další dotazy týkající se České Kanady.“
Českým cestovatelským trendem posledních let je objevování vlastní domoviny. Češi stále více cestují v rámci své země a obdivují její krásy, což má příznivý vliv na další rozvoj cestovního ruchu u nás. „Turistům máme co nabídnout a věříme, že popularita České Kanady bude i nadále stoupat a návštěvníci se k nám budou rádi vracet.“ dodala Petra Vacková.

www.ckanada.cz
www.jiznicechy.cz/ceskakanada
www.facebook.com/ckanada.cz 



Restaurace Novoměstský pivovar