Menu

Být aktivní v roce 2018: „1 návštěva vydá za 1000 obrázků“

30. 01. 2018

Turistické sdružení města Mali Lošinj zahájilo rok 2018 aktivně spuštěním nové propagační kampaně založené na vizuálech a novém sloganu „1 návštěva vydá za 1000 obrázků“.
V lednu 2018 byl ve spolupráci s agenturou Kuharić-Matoš pro ostrov Lošinj navržen a vytištěn nový imageový katalog destinace. Z hlediska vizuálního vzhledu i textu byl upraven s ohledem na jazyky a tržní trendy a zahrnuje následující témata: zdraví, kultura, aktivní dovolená a přírodní krása a jedinečnost lošinjského souostroví. Jako součást nové propagační kampaně připravilo Turistické sdružení s cílem vytvořit novou stránku na síti a nové online a offline propagační materiály ve spolupráci s fotografem Hrvojem Serdarem novou fotobanku destinace. Tisknou se i billboardy, bannery a další materiály, které byly připraveny jako logický krok ve vývoji vizuální identity, a plánuje se také vytvoření nové řady propagačních tištěných materiálů na témata obsažená v imageovém katalogu, jako jsou: akce, kultura, zdraví, gastronomie, pláže a aktivní dovolená. Krom tištěných a digitálních materiálů je nový též design a vývoj nových turistických webových stránek vznikající ve spolupráci se společností WEB Marketing d.o.o., tedy webových stránek destinace (www.visitlosinj.hr), které sledují digitální trendy a rovněž obsahují nové vizuály. Webové stránky jsou také doplněny o nové propagační aktivity na sociálních sítích a všechny mají za cíl přizpůsobit se trendům na zahraničních trzích. Vedle offline a online aktivit proběhnou během následujících měsíců prezentace v Terstu, Lublani a Sete (Francie), kde budou mít mnozí účastníci příležitost seznámit se s kulturními, sportovními a námořními tradicemi ostrova Lošinj.
Ředitel Turistického sdružení města Mali Lošinj, Dalibor Cvitković, je obzvlášť vděčný místním obyvatelům, kteří se dobrovolně podíleli na vytvoření propagační kampaně a pomohli tak dosáhnout autenticity fotografií a zážitků. Připojením k offline a on-line kanálům usiluje destinace spolu s Turistickým sdružením aktivně o dosažení cíle umístění turistické nabídky ostrova vitality na globálním trhu.
Připravila Jelena Bilić.

www.chorvatsko.hr



Nepřehlédněte


Ze světa

V Koreji cestování do Česka propaguje reality show Účastníci zájezdu

Za účelem neobvyklé propagace turistických destinací České republiky vznikl v Koreji zábavný program televize JTBC Účastníci zájezdu. Pořad s podtitulem „Jedeme...

16. 10. 2017

číst dál


Lázeňství

Lázně Luhačovice pomáhají dětem od 1,5 roku

Uvažovali jste už o lázeňské léčbě svého dítěte? Plně ji hradí zdravotní pojišťovny. Každý rodič by udělal pro zlepšení zdravotního stavu svého dítě...

18. 10. 2017

číst dál


Restaurace Novoměstský pivovar
travelcon
ABF