Korejští turisté slyší na zahraniční aerolinky i na Knihu slevových kupónů
02. 08. 2017
Nejen Prahu, ale i Karlovy Vary, Plzeň, Kutnou Horu či Olomouc prezentuje v Koreji kniha nazvaná Czech Coupons Book, která byla ve spolupráci s agenturou CzechTourism vydána největší cestovní kanceláří mířící na individuální turisty Naeil Tour. Slevové kupony zvou asijské turisty i mimo exponovanou Prahu.
„V loňském roce přijelo do České republiky na
326 tisíc korejských turistů, přičemž se tři čtvrtiny ubytovaly
v Praze. Je tedy chvályhodné, že se tato kniha snaží propagovat i naše
regiony. V této strategii je nutné nadále pokračovat,“ říká
ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová. Marketingový projekt
asijského střihu – Czech Coupons Book – nabízí vedle popisů
destinací, trendů a map až 24 slevových či eventových kupónů
k použití v našich hotelech, restauracích, turistických či kulturních
atrakcích. Projekt vznikal ve spolupráci s British Airways.
„Výběr partnerů do projektu se uskutečnil na základě
ýsledků bloggerské akce Treasure Hunters z června 2016. Naeil Tour si
vybral úspěšně hodnocené produkty a zahrnul je do knihy vydané v nákladu
15 tisíc kusů. CzechTourism figuruje jako partner, jenž podpořil kampaň
k uvedení této knihy do oběhu v rámci knihkupectví, přílohy
cestovatelských časopisů, veletrhů či tematických eventů,“
vysvětluje Michal Procházka, ředitel zahraničního zastoupení v Koreji.
Slevové či eventové formáty jsou v Asii oblíbené nejen v supermarketech,
ale i v turistické nabídce. Držitelé Czech Coupons Book tak mohou získat
za své kupóny například zdarma welcome drink při ubytování v několika
pražských hotelech, 10% slevu na nákup kosmetiky Manufaktura či 25% slevu na
prohlídku v plzeňském pivovaru. Dále v Karlových Varech bude dvojice
platit pouze jedno vstupné v Motýlím domě na vyhlídce Diana, v Kutné
Hoře zase kupón garantuje slevu na oběd v Dačického
restauraci. „Pro nás je povzbuzující skutečnost, že největší
cestovka mířící právě na individuální a mladé turisty má zájem
o rozvoj regionálních destinací typu Kutné Hory či Olomouce. Projekt také
inicioval další spolupráci s korejským zastoupením British Airways, která
nyní propaguje mezi svými destinacemi na trase z Koreje i Prahu,
s přestupem v Heathrow,“ dodává Michal Procházka.
Připravila Mgr. Martina Fišerová