Menu

Korejští turisté slyší na zahraniční aerolinky i na Knihu slevových kupónů

02. 08. 2017

Nejen Prahu, ale i Karlovy Vary, Plzeň, Kutnou Horu či Olomouc prezentuje v Koreji kniha nazvaná Czech Coupons Book, která byla ve spolupráci s agenturou CzechTourism vydána největší cestovní kanceláří mířící na individuální turisty Naeil Tour. Slevové kupony zvou asijské turisty i mimo exponovanou Prahu.

„V loňském roce přijelo do České republiky na 326 tisíc korejských turistů, přičemž se tři čtvrtiny ubytovaly v Praze. Je tedy chvályhodné, že se tato kniha snaží propagovat i naše regiony. V této strategii je nutné nadále pokračovat,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová. Marketingový projekt asijského střihu – Czech Coupons Book – nabízí vedle popisů destinací, trendů a map až 24 slevových či eventových kupónů k použití v našich hotelech, restauracích, turistických či kulturních atrakcích. Projekt vznikal ve spolupráci s British Airways.
„Výběr partnerů do projektu se uskutečnil na základě ýsledků bloggerské akce Treasure Hunters z června 2016. Naeil Tour si vybral úspěšně hodnocené produkty a zahrnul je do knihy vydané v nákladu 15 tisíc kusů. CzechTourism figuruje jako partner, jenž podpořil kampaň k uvedení této knihy do oběhu v rámci knihkupectví, přílohy cestovatelských časopisů, veletrhů či tematických eventů,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel zahraničního zastoupení v Koreji. Slevové či eventové formáty jsou v Asii oblíbené nejen v supermarketech, ale i v turistické nabídce. Držitelé Czech Coupons Book tak mohou získat za své kupóny například zdarma welcome drink při ubytování v několika pražských hotelech, 10% slevu na nákup kosmetiky Manufaktura či 25% slevu na prohlídku v plzeňském pivovaru. Dále v Karlových Varech bude dvojice platit pouze jedno vstupné v Motýlím domě na vyhlídce Diana, v Kutné Hoře zase kupón garantuje slevu na oběd v Dačického restauraci. „Pro nás je povzbuzující skutečnost, že největší cestovka mířící právě na individuální a mladé turisty má zájem o rozvoj regionálních destinací typu Kutné Hory či Olomouce. Projekt také inicioval další spolupráci s korejským zastoupením British Airways, která nyní propaguje mezi svými destinacemi na trase z Koreje i Prahu, s přestupem v Heathrow,“ dodává Michal Procházka.
Připravila Mgr. Martina Fišerová

www.czechtourism.cz

Archiv