Jihokorejci točí v Česku televizní seriál
04. 09. 2017
Stotřicetičlenný korejský štáb natáčí s pomocí CzechTourism v těchto dnech v Karlových Varech televizní seriál s názvem Jsi také lidskou bytostí (You are human Too) s několika celebritami v čele se Seo Kang Junem. Po slavném dramatu Milenci v Praze z roku 2004, který výrazně přispěl k nástupu korejského turismu do ČR, jde o druhý tak rozsáhlý projekt tamní hlavní televize KBS natáčený na našem území, který může podpořit už tak rychle rostoucí trend příjezdu korejských turistů.
„Korejský příjezdový turistický ruch
meziročně vzrostl o 40 procent. Podobné akce výrazně napomáhají
k propagaci České republiky a našich regionů. Lázeňské město Karlovy
Vary se v seriálu bude prezentovat jako romantická destinace a léčebné
město uprostřed krásného zalesněného údolí," říká ministryně
pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
Z osmnáctidílného seriálu se bude jedna až dvě epizody odehrávat přímo
v Karlových Varech a kolem tamního hotelu Imperial. Seriál, který
v souladu se současnými korejskými trendy, nabízí rodinné melodrama
s prvky sci-fi a dokonce postavou robota, představuje Karlovy Vary přímo pod
jejich pravým jménem.
“Korejská KBS oslovila zahraniční zastoupení CzechTourism v Soulu,
kterému se prostřednictvím spolupráce při zajištění ubytování štábu
podařilo spolu s hotelem Imperial Karlovy Vary tento projekt přivézt do
České republiky. Svoji zásluhu na tom má i filmová servisní produkce
Axman Production a Karlovarský kraj s jeho destinační agenturou, která
spolupracovala na vyhledání vhodných lokací a zajištění dopravy”,
uvádí ředitel ZZ Korea Michal Procházka.
„Jsme potěšeni, že hotel Imperial může být u zrodu TV seriálu
z korejské produkce. Naplňuje se tak naše snaha o podporu Karlových Varů
a Kraje jako oblíbené filmové lokace. O tom svědčí nejen toto
natáčení, ale i několik dalších, které u nás v hotelu probíhaly
v loňském roce. Doufáme, že tento trend bude i nadále pokračovat,“
doplňuje Petr Milský, Director of Sales & Marketing hotelu
Imperial.
Loni přijelo do ČR 324 tisíc Korejců a jen za prvních šest měsíců roku
2017 jich Český statistický úřad evidoval už dokonce 204 tisíc.
„Karlovy Vary jsou svým charakterem jedním z populárních míst jak
pro korejské líbánkáře, individuály či tzv. průjezdy velkých skupin.
Doufáme, že se město díky seriálu proslaví natolik, aby přimělo
korejské turisty si zde prodlužovat pobyty i směřovat do jeho malebného
okolí,“ uzavírá Procházka.
Zahraniční zastoupení Korea CzechTourism počítá se spuštěním velkého
destinačního marketingu k uvedení seriálu, který je plánován na rok
2018. Úspěšné televizní seriály s hlavními celebritami mají obecně
v Asii velký potenciál k ovlivnění cestovatelských preferencí tamních
turistů. KBS je nejoblíbenější celostátní televizí v Koreji s kanály
KBS 1 a KBS2.
Informaci připravila Mgr. Martina Fišerová.
Kontakt na ředitele zahraničního zastoupení Soul, Jižní Korea Mgr.
Michala Procházku:
e-mail: prochazka.m@czechtourism.com
www.czechtourim.cz