Menu

Brněnské veletrhy GO a Regiontour nabízejí program pro odborníky i veřejnost

05. 11. 2018

Co nabízejí kraje České republiky? A kam vyjet na dovolenou za hranice své rodné země? To se dozvědí návštěvníci brněnských veletrhů cestovního ruchu GO a Regiontour. Ve dnech 17. až 20. ledna 2019 budou na brněnském výstavišti cestovatelské osobnosti, které prozradí tipy i zážitky z cest, kraje České republiky i zahraniční destinace, ochutnávky gastronomických specialit a atraktivní program pro celou rodinu.

Tradiční lednové veletrhy cestovního ruchu GO a Regiontour představují atraktivní program pro profesionály v cestovním ruchu i celou rodinu. „Rozvoj veletrhů GO a Regiontour jako národní prezentace cestovního ruchu s tím, že Regiontour je nosným projektem na podporu incomingu a domácího cestovního ruchu a veletrh GO nabízí zajímavé nabídky zahraničních destinací, se jeví jako ta správná cesta pro jejich další rozvoj. Odráží se to ve zvyšujícím se zájmu o účast domácích krajů, regionů z okolních zemí a v neposlední řadě i vzdálenějších destinací. Naším úsilím společně s hlavními partnery je budovat zde efektivní platformu pro diskusi nad aktuálními tématy, prezentaci a podporu rozvoje cestovního ruchu v ČR,“ prozrazuje ředitel veletrhů GO a Regiontour Miloň Mlčák.
Kulturní bohatství, aktivní dovolená či virtuální realita
Do veletrhů se prolne hned několik témat. Jedním z nich je aktivní dovolená, která lidem přiblíží například dovolenou na vodě. Chybět nebudou tipy, co vše je pro „vyjetí na vodu“ třeba udělat, ale ani výstava samotných lodí či simulátory a trenažéry. Pro adrenalinové nadšence bude připravena propracovaná lezecká stěna. Program se dotkne také dovolené na kolech či karavanem. Na své si přijdou i milovníci kultury a relaxace. Mezi dalšími tématy doprovodných programů se objeví například inovativní marketing v regionech, moderní technologie v cestovním ruchu, kulturní bohatství regionů či regionální gastronomie. „Součástí programu bude i virtuální realita. Lidé se tak dostanou přímo z brněnského výstaviště například do historického centra různých měst. Právě moderní technologie představují atraktivní využití i pro cestovní ruch,“ uvedla mluvčí dvojice veletrhů Karolína Křenková. Součástí veletrhu bude ochutnávka exotické gastronomie, ale také místních specialit. Doprovodný program veletrhů obohatí festival krajových specialit a regionální potraviny REGFOODFEST. A s chutí budou kouzlit také studenti oborů kuchař, cukrář a číšník. Ti budou soutěžit pod hlavičkou 24. ročníku mezinárodní soutěže Gastro Junior Brno 2019 – Bidfood Cup. Těšit se lze na přednášky o exotické gastronomii z různých koutů světa. Již tradičně se všichni návštěvníci mohou těšit i na cestovatelský festival GO Kamera.
Čeká nás také vyhlášení 12. ročníku Velké ceny cestovního ruchu – soutěže, která každoročně oceňuje nejlepší projekty, jež přispívají k rozvoji cestovního ruchu u nás. Projekty lze do soutěže přihlašovat až do konce listopadu a slavnostní vyhlášení proběhne hned první den konání veletrhu GO & Regiontour, tedy 17. ledna 2019. Soutěž talentů Profi GO v cestovním ruchu je zase určena studentům středních a vyšších odborných škol, tedy mladým lidem, kteří mají zájem o cestovní ruch. Ti nejlepší musejí prokázat nejen zeměpisné, kulturní a historické znalosti, ale také pohotovost projevu a znalost alespoň jednoho cizího jazyka.
Nová komunikační kampaň #vzacnemalickosti
Brněnské veletrhy cestovního ruchu chtějí návštěvníkům poskytnout nejen tipy, kam vyjet na dovolenou či jak trávit volný čas. „Nová komunikační kampaň se snaží upozornit i na fakt, že cestování je o všedních maličkostech. Ať už lidé cestují po České republice, nebo do vzdálenějších koutů světa, vždy je podstatné, aby nezapomínali, že zážitky tvoří i běžné maličkosti. Naše kampaň tedy vyobrazuje všední situace. A usiluje o to, aby lidé nezapomínali nato, že právě maličkosti jde na cestách učinit vzácnými. V podstatě můžeme myšlenku shrnout do známého pořekadla: jaké si to uděláš, takové to máš,“ přibližuje novou kampaň dvojice veletrhů Karolína Křenková. Kampaň pracuje s cestovatelskými emocemi a nově zapojí do komunikace i samotné návštěvníky.


Archiv vydání

2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

AKTUÁLNÍ ČÍSLO
VŠUDYBYL 05/2018
05/2018 číst aktuální číslo
Czech specials
Restaurace Novoměstský pivovar