Nechci si vymýšlet nějaký příběh,říká hejtman Jiří Čunek

Zlínský kraj je rozlohou 3 963 km2 devátým největším krajem České republiky. Má převážně kopcovitý charakter. Tvoří ho okresy Zlín, Uherské Hradiště, Vsetín a Kroměříž.


Archiv vydání

2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001
























































Praha se představila Brazilskému trhu cestovního ruchu

V posledním dubnovém týdnu Prague City Tourism, Visit Berlin a WienTourismus prezentovali své produkty a novinky zástupcům cestovních kanceláří v Brazílii. Společně se zástupci Prahy, Berlína a Vídně také zúčastnili veletrhu zaměřeného na luxusní turistiku Travelweek Sao Paulo by ILTM.

V Rio de Janeiru a Sao Paulu zástupci agentury CzechTourism v Latinské Americe zorganizovali dvě prezentace, kde se Praha, Berlín a Vídeň společně představili jako atraktivní turistické destinace, které společně tvoří ideální poznávací trasu střední Evropou. Setkání se zúčastnilo na 300 zástupců cestovních kanceláří a agentur. Na veletrhu Travelweek absolvovali reprezentanti Prahy, Berlína a Vídně na 80 produktivních schůzek s agenturami zaměřenými na individuální luxusní turistiku. Prezentační cesta byla symbolicky zakončena otevřením promo akce v nákupním centru Shopping Villa Lobos. Zde zástupci agentury CzechTourism a nákupního centra připravili rozsáhlou vizuální prezentaci Prahy a České republiky spojenou se soutěží o zájezd do Prahy pro čtyři osoby.

Společná prezentace Prahy, Berlína a Vídně v Brazílii byla první společnou akcí pořádanou na základě nedávno podepsaného memoranda o spolupráci na vzdálených trzích.

„Prezentaci Prahy v Riu de Janeiru a Sao Paulo hodnotíme jako velmi úspěšnou. Potvrdili jsme si, že Brazilci mají o Prahu a střední Evropu velký zájem, což máme v plánu do budoucna udržet. Oslovili jsme cestovní kanceláře, které pracují s bonitní klientelou, a věříme, že to byl krok správným směrem, který se pozitivně projeví v příjezdovém cestovním ruchu,“ říká tisková mluvčí Prague City Tourism Barbora Hrubá.

Prague City Tourism je moderní marketingová organizace hlavního města Prahy, jejímž posláním je péče o rozvoj domácího i zahraničního cestovního ruchu v Praze. Tradičními úkoly organizace jsou poskytování profesionálních informací o nabídce cestovního ruchu v Praze, zprostředkování relevantních služeb stávajícím i potenciálním návštěvníkům hlavního města, organizace vzdělávacích cyklů o historii a současnosti města pro odbornou i laickou veřejnost či zajištění provozu historického objektu Staroměstská radnice.